• b
  • qqq

Introduzione à a funzione è spartera di casu di u schermu di visualizazione LED in u centru cummerciale

A funzione d'usu di u schermu di visualizazione LED in u centru cummerciale "a funzione di riproduzione video pò visualizà una vera immagine di video dinamica in culore; pò trasmette prugrammi di TV à circuitu chjosu è di TV satellitare cù alta fideltà; interfaccia multiplica di entrata è surtita di signale video: video cumpostu è video Y / C (s / C) _ Video, YPbPr, VGA (rgbhv), DVI, HDMI, SDI (HDSDI); pò ghjucà prugrammi video cum'è VCD, DVD, LD cù alta fideltà; pò sovrapposizione di testu, animazione è immagini statiche nantu à u schermu video; pò rializà funzioni di mudificazione è di ghjocu in tempu reale cum'è vista cumpleta, close-up, colpu lentu è effetti speciali attraversu apparecchiature di editu. Luminosità, cuntrastu, saturazione è cromatura ponu esse aghjustati da u lugiziale, cù 256 livelli di gamma di regolazione; funzione di congelazione di l'immagine; trè modi di visualizazione di VGA + video, video è VGA; funzione di cumpensazione di pusizione horizontale / verticale; funzione di sincronizazione di visualizazione.

Grafica urdinatore è funzione di ghjocu d'infurmazioni di testu ponu visualizà ogni tipu d'infurmazione urdinatore, testu, grafica, ritratti è dui, animazione tridimensionale, ecc .: cù modu di ghjocu riccu, visualizazione di informazioni di scorrimentu, avvisi, slogan, ecc., Grande capacità di archiviazione di l'infurmazioni di dati. U schermu di visualizazione pò configurà più finestre, visualizà u calendariu è l'ore, è inserisce una linea chì flussi di testu. Ci hè una varietà di caratteri cinesi è caratteri da sceglie. Pudete ancu inserisce inglese, spagnolu, francese, alimanu, grecu, giapponese, latinu, russiu è parechje altre lingue strangere. U sistema di trasmissione hà un software multimediale, chì pò inserisce è trasmette una varietà di informazioni in modu flessibile.

Ci hè più di 20 modi di trasmissione, cumpresi rotulazione di sinistra è di diritta, rotazione in su è in giù, spinta à sinistra è à destra, spinta in su è in giù, spinta in diagonale, diffusione, tippu di fan, rotazione, scala, ecc. . Dotatu di interfaccia di rete, pò cunnessu cù l'urdinatore è sparte risorse di rete. Hà una interfaccia standard di uscita di segnale audio per uttene una sincronizazione audio-visiva.

I display LED di l'internu in i centri commerciali sò principalmente P3 display à pienu culore, display P4 LED, display elettronicu P5 LED, grande schermu LED P6 à culore, ecc.

A qualità è u prezzu sò temi chì ùn ponu mai esse separati da i prudutti. Parechji clienti sò assai sensibili à u prezzu in a fase iniziale di compra, è li piace sempre paragunà cù u mercatu. In fatti, questu hè senza significatu. Simile à i prudutti elettronichi à grande schermu LED, di qualità stabile è durevule, un bon effettu di visualizazione hè u standard.


Tempu di posta: Mar-31-2021