• b
  • qqq

Cumu scaldà a visualizazione LED esterna in modu efficace

A causa di i densi pixel di visualizazione LED, hà un grande calore. S'ellu hè adupratu à l'aria aperta per un bellu pezzu, a temperatura interna hè destinata à cresce gradualmente. In particulare, a dissipazione di calore di l'area larga [visualizazione LED esterna] hè diventata un prublema chì deve esse attentu. A dissipazione di calore di u display LED affetta indirettamente a vita di serviziu di u display LED, è ancu influenza direttamente l'usu normale è a sicurezza di u display LED. Cumu riscaldà u schermu di visualizazione hè diventatu un prublema chì deve esse cunsideratu.

Ci hè trè modi basi di trasferimentu di calore: cunduzione, cunvezione è radiazioni.

Cunduzione di calore: a cunduzione di calore di gas hè u risultatu di a collisione trà molecule di gas in muvimentu irregulare. A cunduzione di calore in u cunduttore metallicu hè principalmente realizata da u muvimentu di l'elettroni liberi. A cunduzione di u calore in u solidu non cunduttivu hè realizata da a vibrazione di a struttura reticulata. U meccanismu di cunduzione di calore in liquidu dipende principalmente da l'azione di l'onda elastica.

Cunvezione: si riferisce à u prucessu di trasferimentu di calore causatu da u spostamentu relativu trà e parti di u fluidu. A cunvezione si faci solu in u fluidu è hè inevitabilmente accumpagnata da cunduzione di calore. U prucessu di scambiu di calore di u fluidu chì scorre à traversu a superficia di un ughjettu hè chjamatu trasferimentu cunvittivu di calore. A cunvezione causata da a densità differente di e parti calde è fredde di u fluidu hè chjamata cunvezione naturale. Se u muvimentu di u fluidu hè causatu da una forza esterna (ventilatore, ecc.), Si chjama cunvezione furzata.

 

Radiazione: u prucessu induve un oggettu trasferisce a so capacità in forma d'onde elettromagnetiche hè chjamatu radiazione termica. L'energia radiante trasferisce l'energia in u vacuum, è ci hè una cunversione di forma energetica, vale à dì, l'energia termica hè cunvertita in energia radiante è l'energia radiante hè convertita in energia termica.

I seguenti fattori devenu esse presi in considerazione quandu sceglite u modu di dissipazione di calore: flussu di calore, densità di potenza volumica, cunsumu totale di energia, superficie, volume, cundizioni di l'ambiente di travagliu (temperatura, umidità, pressione d'aria, polvere, ecc.).

Sicondu u meccanisimu di trasferimentu di calore, ci sò u raffreddamentu naturale, u raffreddamentu di l'aria forzata, u raffreddamentu direttu di u liquidu, u raffreddamentu evaporativu, u raffreddamentu termoelettricu, u trasferimentu di calore di u tubu di calore è altri metodi di dissipazione di calore.

Metudu di cuncepimentu di dissipazione di calore

A zona di scambiu di calore per riscaldà e parti elettroniche è l'aria fredda, è a differenza di temperatura trà u riscaldamentu di e parti elettroniche è l'aria fredda influenzanu direttamente l'effettu di dissipazione di calore. Questu implica u cuncepimentu di u vulume d'aria è di u conduttu d'aria in a scatula di visualizazione LED. In a cuncezzione di i canali di ventilazione, i tubi diretti devenu esse usati per trasmette l'aria u più pussibule, è curvature taglienti è curvature devenu esse evitate. I canali di ventilazione devenu evità espansione improvvisa o cuntrazione. L'angulu di espansione ùn deve micca più di 20O, è l'angulu di cuntrazione ùn deve micca supere 60o. U tubu di ventilazione deve esse sigillatu u più pussibule, è tutti i giri duveranu esse longu a direzzione di u flussu.

 

Cunsiderazioni di cuncepimentu di scatula

U foru d'entrata d'aria deve esse piazzatu à u latu più bassu di a scatula, ma micca troppu bassu, per impedisce chì a terra è l'acqua entri in a scatula installata in terra.

U ventu deve esse postu nantu à u latu superiore vicinu à a scatula.

L'aria deve circulà da u fondu à a cima di a scatula, è l'entrata d'aria speciale o u foru di scaricu duveranu esse aduprati.

L'aria di raffreddamentu deve esse permessa di passà per e parti elettroniche di riscaldamentu, è u cortocircuitu di u flussu di l'aria deve esse impeditu in listessu tempu.

L'entrata è l'uscita d'aria devenu esse dotate di un schermu di filtru per impedisce chì impurità entrinu in a scatula.

U cuncepimentu deve fà chì a cunvezione naturale cuntribuisca à a cunvezione furzata

U cuncepimentu deve assicurà chì l'entrata d'aria è u portu di scaricu sò luntani l'unu da l'altru. Evite a riutilizazione di l'aria di raffreddamentu.

Per assicurà chì a direzzione di u slot di u radiatore sia parallella à a direzzione di u ventu, a slot di u radiatore ùn pò micca bluccà u percorsu di u ventu.

Quandu u ventilatore hè installatu in u sistema, l'entrata è l'uscita d'aria sò spessu bloccate per via di a limitazione di a struttura, è a so curva di prestazione cambierà. Sicondu l'esperienza pratica, l'entrata è l'uscita di l'aria di u ventilatore devenu esse 40mm luntanu da a barriera. Se ci hè una limitazione di spaziu, deve esse almenu 20mm.


Tempu di posta: Mar-31-2021