• b
  • qqq

Cumu migliurà a stabilità di u display LED

Hè necessariu chì l'alimentazione sia stabile, è a prutezzione di messa à terra deve esse bona. Ùn deve micca esse adupratu in cattivi cundizioni naturali, in particulare in tempi di fulmini forti. Per evità i prublemi pussibuli, pudemu sceglie a prutezzione passiva è a prutezzione attiva, pruvemu à tene l'uggetti chì ponu causà danni à u schermu di visualizazione à pienu culore luntanu da u schermu, è asciucà u schermu pianu pianu quandu si pulisce, in modu da riduce a pussibilità di danni. Prima spegne u display LED di Maipu, dopu spegne l'urdinatore.

Mantene l'umidità di l'ambiente in u quale hè adupratu u schermu di visualizazione LED à pienu culore, è ùn lasciate micca chì nunda cù pruprietà di umidità entri in u vostru schermu di visualizazione à LED à pienu culore. Se u grande schermu di visualizazione à pienu culore chì cuntene umidità hè alimentatu, i cumpunenti di u display à pienu culore seranu currutti è danneggiati.

Se ci hè acqua in u schermu per vari motivi, spegne subitu l'alimentazione è cuntattate u persunale di manutenzione finu chì u pannellu di visualizazione in u schermu sia asciuttu.

Cambia a sequenza di u schermu di visualizazione LED:

A: Prima accende l'urdinatore di cuntrollu per fà u travagliu nurmale, è dopu accende u schermu LED.

B: Hè suggeritu chì u tempu di riposu di u schermu LED deve esse più di 2 ore à ghjornu, è u schermu LED deve esse adupratu almenu una volta à a settimana in a stagione di pioggia. Generalmente, u schermu deve esse acceso almeno una volta à u mese per più di 2 ore.

Ùn ghjucate micca in tuttu u biancu, tuttu u rossu, tuttu u verde, tuttu u turchinu è altre maghjine piene è luminose per un bellu pezzu, per ùn causà eccessiva corrente, riscaldamentu eccessivu di a linea elettrica, danni di a lampada LED, è influenzanu a vita di serviziu di schermu di visualizazione.

Ùn smuntate nè splice u schermu à piacè! U schermu di visualizazione à culore pienu hè strettamente ligatu à i nostri utilizatori, dunque hè necessariu fà un bon travagliu in pulizia è manutenzione.

L'esposizione à l'ambiente esternu per un bellu pezzu, u ventu, u sole, a polvera è cusì sò faciuli à esse sporchi. Dopu un periudu di tempu, ci deve esse un pezzu di polvere nantu à u schermu, chì deve esse pulitu in tempu per impedisce chì a polvere avvolga a superficie per un bellu pezzu, affettendu l'effettu di visualizazione.

A grande superficie di u schermu di u display LED pò esse asciugata cù alcolu, o pulita cù una spazzola o aspirapolvere, ma micca cù un pannu bagnatu.

U grande schermu di u schermu di visualizazione LED deve esse verificatu regolarmente per vede s'ellu funziona normalmente è se u circuitu hè dannatu. S'ellu ùn funziona micca, deve esse rimpiazzatu à tempu. Se u circuitu hè dannighjatu, deve esse riparatu o rimpiazzatu à tempu.


Tempu di posta: Mar-31-2021